mandag 13. juli 2009

.:dag 3 - 13.07.09:.

I dag har vi vært i Østersund sentrum sammen med familien Danielsen Hansen . Vi fant en del butikker, Oskars favoritt var nok lekebutikken med påfølgende mcdonalds besøk=) Endelig fikk har kjøpt Bakuganpakken han så lenge (ca 5 dager) har ønsket seg! B og BI stakk avgårde til en hobbybutikk, men ble nok ganske skuffet for de kom raskt tilbake og ikke hadde de kjøpt noe heller..
Bortsett fra lekebutikken var nok det viktigste at vi fikk med oss sandaler til Vilde, bikinitopp til meg og Systembolaget til Børge (og meg;)). Siden vi var helt utslitte etter bytur syns vi det var en strålende ide å dra i badeland etterpå. I Storsjöbadet var det masse morro! Gutta forsvant fort opp i skliene, mens vi jentene holdt oss nede i barnebasenget. Etter en stund kom de tilbake og B og Oskar overtalte meg til å ta sklia sammen med Oskar. Jeg ble med på den "snilleste" og etter en tur overtalte OSkar meg til å ta den som er hakket værre.. "Det sorte hull". Den var ikke så trivelig som han påstod, men det var morsomt! Da vi kom tilbake til barnebasenget hadde Børge fått Vilde til slippe seg litt mer løs og, før vi gikk hang hun på meg som en apeunge nå måtte vi passe på at hun ikke stakk av!
Etter badingen skulle vi egentlig dra å spise på Jack Rabbit Slims, men der var det stengt på mandager og tirsdager. Derfor havnet vi på en noe halvveis resturant som het Victoria. Marthe, Bjørn Ivar og Marit Elise var også med. Oskar har visst fått seg ei stor (ikke så stor da, 3,5 år) beundrerinne i Marit Elise, som absolutt ikke klarer å la han være. Mulig han syns det litt stas og!;)

Nå har både Vilde og Oskar sovnet, B og jeg skal pakke litt så vi slipper å stresse sånn i morgen før vi skal avslutte ferien med kortspill på trappa. Østersund har vært knallbra, selv i 8 grader og pøsregn. Vi er enige om at vi kommer til å dra hit senere og, men da skal vi huske:

  1. Baderinger
  2. Høyttalere
  3. Campingstoler
  4. nok laken
  5. telys
  6. spill/kort
  7. leker til Vilde
  8. uteleker (fotball/badminton ol)

Har vært en fin tur, men gleder oss litt til å komme hjem også! :D

-Sigrid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar